3 Dagar kvar!

Idag är det bara 3 dagar kvar innan Malin J går på semester!!
Nästa vecka innebär massa packning och fixning innan det bär av med husvagnen på semester!
Ska bli underbart att komma upp till norra Sverige och framför allt Dalarna som vi båda verkligen älskar!!
Hade det inte varit så "långt hem" hade vi kunnat bo där!
Ska även träffa Jennie & Stefan uppe i Norberg för att umgås på Stefans hemmaplan lite, längtar!!!


Här är ett foto från Höga Kusten där vi var förra sommaren. Otroligt vackert, alla borde någon gång åka och titta på världsarvet!

Idag har det stått cykling och lydnads träning på schemat för Exa och Glada, min lilla pudel är ingen bra lydnads hund....
Hon har lite bråttom, vill så mkt så hon gör allt på en gång och i 100km.
Men vad gör det? Hon tycker det är roligt och variera träningen är nyttigt!
Exa där emot tycker ju lydnad är toppen, att gå fot i 3h är inga problem!
Även i lydnad har vi haft tränings paus sen tävlingen, så idag tog hon i med hela kroppen när vi tränade.
Fick till riktigt bra kryp och båda metall och trä apporten satt som en smäck!!
Tur jag får låna Exa så vi kan hålla på mitt brukset!

Snart kommer Jennie med mat varor inför midsommar firande som ska ske här i Fattig Gullarp!! :-)

//M.B

Kommentarer
Postat av: Jennie&Shiva&Leira

Vad avundsjuk jag blir, har försökt locka min andra hälft till Dalarna, men han nappar inte... Ha det så gott! (har ni varit vid Njupeskär? Ganska mysigt, sveriges högsta vattenfall)

2011-06-22 @ 19:45:07
URL: http://www.nogg.se/shivaojag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0