Förväl

Förväl min älskade själsvän, vi ses igen någon annanstans, någon annangång.

Kaja har tyvärr fått lämna oss, min fina vackra underbara hund.
Tror inte någon försår vilket tomrum hon lämnade efter sig, hon tog med sig en stor del av mig.
Kan inte förstår att jag aldrig mer kommer klappa henne, mysa i soffan, ha min bästa vän vid min sida.
Livet är så orättvist!!


Min fina vän




Vi hade så mycket kul ihop!


Årets Amris i både lydnad och agility 2007!!


Saknar dig så...

Finns ingen som du! Det gör så ont i mig!

varför.....

/M.B

Kommentarer
Postat av: cecilia och nolte

Nej,vi får ingen Kajsa bajsa ingen.Vi får minnas henne med glädje, det tror jag att Kaja vill att vi gör,gärna med extra fika;)

2011-06-26 @ 20:00:35
Postat av: Jenny Holm

Hon var en mycket fin och speciell hund. Kan bara tänka mig hur tomt det känns. <3

2011-06-27 @ 17:12:24
Postat av: Jennie R

Jag har läst detta inlägg säkert 4-5 ggr nu och varje gång jag ska lämna en kommentar bryter jag ihop. Så fina bilder på henne, speciellt den sista. Svårt att tro att hon aldrig mer kommer hit och äter välling i smyg..

Men jag håller med Cecilia, när väl tårarna slutar komma så är det med stor glädje vi minns henne, vi är så glada att vi fått va med på en liten del av hennes resa :)

2011-06-29 @ 19:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0