Ripa/pipen!

Äntligen kom dagen man väntat på, fredagen då vi går på SEMESTER!!! :-)
Underbar känsla att gå ut genom dörren på jobbet och veta att nu dröjer det många dagar innan man går in igenom dörren igen!
Inte för att jag inte trivs på jobbet, trivs jätte bra!! Men visst e det skönt med ledigt!!
Ripa alias Pipen, hon heter mer Pipen än Ripa!!! Hon är jätte rolig att träna, vi har spårat flera gånger, hon har verkligen förstått vad spår går ut på och verkar tycka det är jätte roligt!
På onsdag ska vi börja valpkursen hos Petra, uppfödaren. Det blir 3st kullsyskon, 4st om man räknar med Petras tik! Och Jennie & Stefans Silver, Stabyhoun på 6mån!
Ska bli jätte roligt!! Petra är så duktig!!
Pipen har även varit i Helsingborg, mina morföräldrar bor mitt i smeten, kissa i Stadsparken e inga problem!! ;-) dom har även hiss upp till sin lägenhet, lägger upp en bild på Pipen i hissen!! Duktiga lilla bäbis!! :-)
Glada har kommit igång ännu mer, å allting ser bra ut!
Jag har kollat ut lite tävlingar sensommaren som jag hoppas vi är redo för då!
Exa & Malin J tävlar på i agility, går jätte bra!! Dom har nu tillräckligt med pinnar för att tävla i klass 3!! :-)
Men Malin har valt att stanna i klass 2 ett tag till för att köra ihop sig ännu mer, klokt!!

Det va lite uppdatering från Gullarp!'

Ta hand om er!

M.B


Kommentarer
Postat av: Sabine

Helt ärligt, hon är en av de sötaste kelpiesarna jag sett!!! Så kul att ni är flera med valpar från kullen som ska gå samma valpkurs! Ni måste fota syskonen och Ripa, kanske tom. ta en gruppbild och/eller filma :D!

Hur stor är Ripa nu?

2012-07-03 @ 17:37:56
URL: http://umehundar.blogg.se/
Postat av: Malin B

Ripa e liten men naggande god ;-)

Hon är inte högre än Glada ännu å hon e 39cm!

Hon väger ca 7kg!

Ska bli jätte roligt att gå valpkurs!!

Hur stor är Iver? :-)

2012-07-04 @ 10:47:52
URL: http://fattiggullarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0